Kultowe słodycze marki Wawel wchodzą do kin Cinema City w całej Europie Środkowej

Firma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową umowę koncesyjną na sprzedaż produktów luzowych. Słodycze są już dostępne w modułowych ekspozytorach „Wolność Wyboru” specjalnie dopasowanych do potrzeb barów kinowych we wszystkich Cinema City w Polsce. Od września polskie produkty trafią również do kin na terenie Słowacji, Czech, Bułgarii, Rumunii oraz Węgier. Działania w kinach w całym regionie CEE koordynuje dział marketingu Wawel oraz New Age Media.

Międzynarodowa umowa koncesyjna na sprzedaż słodyczy Wawel w barach kinowych Cinema City to pierwszy etap długofalowej współpracy. Kolejne etapy zakładają rozszerzenie portfolio oferowanych produktów oraz prowadzenie różnorodnych działań promocyjnych, opracowanych specjalnie z myślą o przestrzeni nowoczesnych multipleksów. Pierwsze działania będą wdrażane jeszcze w tym roku.

Koncept „Wolność Wyboru” marki Wawel to różne rodzaje słodyczy tej marki dostępne w nowoczesnych ekspozytorach, z możliwością komponowania ulubionego mixu na wagę. W kinach ekspozytory stoją przy barach kinowych, a swoje mieszanki słodyczy klienci mogą ważyć przy kasach.
Kluczowe produkty marki Wawel będą wspierane kampaniami kinowymi z wieloma atrakcjami.

– Koncesja na dystrybucję słodyczy w barach kinowych Cinema City to dla nas ważny międzynarodowy projekt. Kino jest jedną z najpopularniejszych form rozrywki wśród naszych odbiorców, dlatego zdecydowaliśmy się na stałą obecność w Cinema City zarówno w Polsce, jak i innych krajach regionu, gdzie nasze produkty także zyskują swoich miłośników. Obecność w kinach w aż 6 krajach z pewnością zapewni marce Wawel jeszcze większą rozpoznawalność, pozytywny efekt wizerunkowy i rezultaty sprzedażowe.” – komentuje Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu w firmie Wawel.

***
New Age Media (NAM) to największy w regionie Europy Środkowej dom sprzedaży reklamy
w kinach wielosalowych, firma wyspecjalizowana w reklamie kinowej. W Polsce NAM odpowiada za sprzedaż reklam w największej sieci multipleksów – Cinema City i kinach IMAX. Obecnie NAM działa w 6 krajach: w Polsce, Rumunii, Bułgarii, a także w Czechach, na Węgrzech i Słowacji (pod nazwą New Age Advertising). Oferta New Age Media International obejmuje ponad 1000 ekranów w blisko 100 multipleksach zlokalizowanych w 65 miastach regionu CEE.

***
Wawel to ukochana marka Polaków i jedna z najstarszych w Polsce firm produkujących słodycze, m.in. doskonałe czekolady, kultowe czekoladki Malaga, Tik Taki i Kasztanki czy owocowe galaretki Fresh & Fruity. Od 1898 roku skutecznie łączy moc tradycji z wyczuciem współczesnych gustów. Misję Wawelu wyraża hasło „czujesz się dobrze, czynisz dobrze”, bo przyjemność, której źródłem są smaczne produkty, opracowane na bazie Dobrych Składników, może być impulsem do dobrych uczynków.