„Złote Paragony” dla produktów z Wawelu
Aż pięć produktów firmy Wawel otrzymało nagrody i wyróżnienia w konkursie „Złoty Paragon 2020 – Nagroda Kupców Polskich”. Konkurs wyłania produkty i usługi, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego w Polsce. Nagrody przyznawane są przez właścicieli i kierowników sklepów spożywczo-przemysłowych z całego kraju – czytelników miesięcznika „Hurt & Detal”.
W kategorii „Produkty czekoladowe paczkowane” pierwsze miejsce i „Złoty Paragon” otrzymały M!chałki z Wawelu Klasyczne 280 g. Te znane i cenione od lat praliny oferowane są w trzech wariantach smakowych, zaś nagrodzone M!chałki Klasyczne, oblane czekoladą Wawel, wyróżniają się wysoką, 26% zawartością orzechów arachidowych.
Do kolejnych trzech produktów z logo Wawel trafiły wyróżnienia. W kategorii „Czekolady w tabliczkach” wyróżnienie otrzymała Czekolada Gorzka 70% Cocoa 100g z Wawelu, a wśród „Pralin i bombonierek” wyróżniono trio Malaga, Kasztanki i Tiki Taki – na wagę. W grupie „Słodycze Nieczekoladowe” wyróżnienie trafiło do Krówki Mlecznej 250 g z Wawelu.
Miesięcznik „Hurt & Detal” przyznał w tym roku także specjalne Nagrody Kolegium Redakcyjnego Złoty Paragon 2020 za produkty i linie produktowe, które – jak określa redakcja – „wyróżniły się na rynku w ostatnim roku i szczególnie przykuły naszą uwagę”. Złoty Paragon – Nagrodę Kolegium Redakcyjnego otrzymała linia MINIczekolad Wawel.
MINIczekolady są tegoroczną nowością w portfolio marki Wawel. Produkty te to połączenie czekolady Wawel i nadzienia w siedmiu różnych wariantach, dostępne w kieszonkowych wersjach opakowań.
„Niezwykle cieszą nas wyróżnienia przyznawane przez przedstawicieli branży handlowej, którzy są najbliżej konsumenta, a zatem doskonale znają jego oczekiwania i trendy na rynku. „Złote Paragony” traktujemy jako docenienie naszej ciągłej pracy nad jakością i wyjątkowością produktów, które trafiają do milionów polskich konsumentów” – powiedział Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu w firmie Wawel.
Złote Paragony przyznawane są na podstawie ankiet, które właściciele i kierownicy sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski otrzymują wraz z miesięcznikiem „Hurt & Detal”. Kupcy odsyłają wypełnioną ankietę bezpośrednio do Agencji Badawczej Kantar Polska, która zlicza głosy i opracowuje niezależny raport.
Nagrody i wyróżnienia zostały przyznane 15 maja 2020 roku podczas uroczystej Gali transmitowanej online.