Wawel wśród najsilniejszych marek w Polsce
Marka Wawel znalazła się na 18. miejscu w rankingu 100 najsilniejszych marek na polskim rynku w 2017 roku, przeprowadzonym przez dziennik Rzeczpospolita. Wawel jest również drugim najcenniejszym brandem w sektorze Słodyczy i lodów.
Marka Wawel została doceniona za swoją działalność charytatywną oraz nową platformę komunikacji „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”, w której podkreśla to, jak ważne jest dobre samopoczucie. W zestawieniu brandów najczęściej wybieranych przez polskich konsumentów, Wawel uplasował się na wysokiej 36. pozycji. Marka cieszy się też lojalnością klientów (20. miejsce) oraz prestiżem (23. miejsce).
– Przedsiębiorcy budujący silne polskie marki są przykładem dbałości o wizerunek i wiarygodność oraz dobrą jakość – podkreśla Andżelika Możdżanowska, sekretarz stanu w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju, pełnomocnik rządu ds. małych i średnich przedsiębiorstw.
Ranking został przeprowadzony już po raz 14.