11 produktów marki Wawel nagrodzonych w konkursie Perły Rynku FMCG 2018
Rozstrzygnięto plebiscyt Perły Rynku FMCG 2018, organizowany przez miesięcznik branżowy „Wiadomości Handlowe”. Firma Wawel po raz kolejny została doceniona w konkursie – w tym roku wyróżnienie zdobyło aż 11 produktów marki. Złote Perły FMCG 2018 (I miejsca w swoich kategoriach) zdobyły: linia czekolad Premium, czekoladka nadziewana Danusia Gorzka Pomarańcza oraz M!chałki z Wawelu Klasyczne w opakowaniu typu bombonierka.
Dwunasta edycja plebiscytu organizowanego przez „Wiadomości Handlowe”, wyłoniła najlepsze nowości rynku FMCG. Zwycięzców wybrało jury, składające się z 43 przedstawicieli najbardziej liczących się na rynku sieci handlowych.
W tegorocznej edycji wyróżniono aż 11 produktów marki Wawel w 7 kategoriach:
• „Perłę Rynku FMCG 2018 – ZŁOTO”! – I miejsce, produkt: Wawel, Czekoladka Danusia Pomarańczowa, kategoria: Batony
• „Perłę Rynku FMCG 2018 – ZŁOTO”! – I miejsce, produkt: Bombonierka M!chałki z Wawelu Klasyczne, kategoria: Praliny i bomboniery
• „Perłę Rynku FMCG 2018 – ZŁOTO”! – I miejsce, Wawel, Linia Czekolad Premium: Klasyczna 70% cocoa, Gorzka 90% cocoa, Gorzka ze skórką pomarańczy 70% cocoa, Mleczna z wiórkami kokosowymi, Mleczna Klasyczna, kategoria: Tabliczki czekoladowe
• „Perłę Rynku FMCG 2018 – SREBRO”! – II miejsce, produkt: Wawel, Nut Break, kategoria: Batony
• „Perłę Rynku FMCG 2018 – SREBRO”! – II miejsce, produkt: Bombonierka Trufle z Wawelu, kategoria: Praliny i bomboniery
• „Perłę Rynku FMCG 2018 – SREBRO”! – II miejsce, produkt: Wafle Bez Dodatku Cukru w nowej gramaturze 30g: kakaowe, waniliowe, kategoria: Produkty dietetyczne
• „Perłę Rynku FMCG 2018 – SREBRO”! – II miejsce, Wawel, Linia czekolad: Malaga, Kasztanki, Tiki Taki, kategoria: Tabliczki czekoladowe
• „Perłę Rynku FMCG 2018 – SREBRO”! – II miejsce (ex aequo), produkt: Krówka Mleczna z Wawelu w opakowaniu typu flow – pack, które pozwala cieszyć się świeżym smakiem jeszcze dłużej, kategoria specjalna: Innowacyjne opakowanie
• „Perłę Rynku FMCG 2018 – BRĄZ”! – III miejsce, produkt: Wawel, M!chałki z Wawelu: klasyczne, białe, kokosowe w opakowaniach, które zaprojektowano z Konsumentami, kategoria specjalna: Innowacyjne opakowanie
• „Perłę Rynku FMCG 2018 – BRĄZ”! – III miejsce, produkt: Mieszanka Krakowska (Nowe smaki i owijki), kategoria: Słodkie i słone przekąski
• „Perłę Rynku FMCG 2018 – BRĄZ”! – III miejsce, produkt: Żelki jak Smok w czekoladzie, kategoria: Żelki, pianki, gumy do żucia.
Badanie „Perły Rynku” to ogólnopolski, niezależny plebiscyt branżowy, w którym detaliści wskazują najbardziej udane nowości spożywcze, kosmetyczne i chemii gospodarczej.