Główna nagroda i wyróżnienie w międzynarodowym konkursie Corporate Social Responsibility Awards dla marki Wawel
W międzynarodowym konkursie Corporate Social Responsibility Awards 2018, organizowanym przez serwis PR Daily, marka Wawel zdobyła główną nagrodę w kategorii „Brand Activism” za swój pionierski projekt „Dobre Składniki”. Z kolei na wyróżnienie w kategorii „Corporate-Community or Nonprofit Partnership” zasłużyła akcja społeczno-konsumencka „Serce Rośnie”.
W konkursie doceniono markę Wawel aż dwa razy. Nagrodę główną zdobył projekt „Dobre Składniki” – za rewolucję, którą wprowadził w zakresie swoich produktów, pozbawiając je zbędnych dodatków, barwników i sztucznych aromatów, za co przyznano marce nagrodę główną w kategorii „Brand Activism”. Wyróżnieniem w kategorii „Corporate-Community or Nonprofit Partnership” doceniono także akcję społeczno-konsumencką „Serce Rośnie”, w ramach której kupując słodycze marki oznaczone serduszkiem, konsumenci mogą wspomóc jedną z pięciu wybranych organizacji dobroczynnych biorących udział w programie.
Pełna lista zwycięzców Corporate Social Responsibility Awards 2018 dostępna na stronie: https://www.prdaily.com/Awards/CSRWinners2018.aspx