Marka Wawel wielokrotnie wyróżniona w prestiżowym plebiscycie „Złoty Paragon 2018 – Nagroda Kupców Polskich”
Marka Wawel po raz kolejny została wyróżniona w jednym z najważniejszych wydarzeń rynku FMCG w Polsce – konkursie „Złoty Paragon 2018 – Nagroda Kupców Polskich”. Wawel zdobył Złoty Paragon (I miejsce) w kluczowej kategorii i dodatkowo 2 specjalne wyróżnienia.
Aż trzy produkty marki Wawel zostały docenione w prestiżowym plebiscycie branżowym „Złoty Paragon 2018 – Nagroda Kupców Polskich”. Czekolada Gorzka 70% Cocoa 100 g została uhonorowana w kluczowej kategorii Czekolady w tabliczkach, zdobywając pierwsze miejsce i Złoty Paragon. Michałki z Wawelu Klasyczne 280 g zdobyły wyróżnienie w kategorii Produkty czekoladowe paczkowane, a owocowe galaretki z nadzieniem Fresh & Fruity 160 g w kategorii Słodycze nieczekoladowe. Marka Wawel została także nagrodzona specjalną statuetką Złoty Paragon – Nagrodą Kolegium Redakcyjnego – za wyznaczenie nowych standardów w recepturach słodyczy i kampanię informacyjną w ramach programu „Dobre Składniki” oraz za działania z kategorii Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
W plebiscycie „Złoty Paragon” nagradzane są najlepsze produkty z sektora FMCG z największym udziałem sprzedaży na rynku. Do tegorocznej edycji konkursu zostało zgłoszonych 375 produktów w 61 kategoriach. Wręczenie prestiżowych statuetek oraz wyróżnień odbyło się 24 maja 2018 roku podczas uroczystej gali w warszawskim Teatrze Kamienica.