Aktualności
Wolność Wyboru z Wawelu – skomponuj własny mix słodkości
Masz dość nudy i monotonii? Pozwól sobie na odrobinę słodkiego szaleństwa, które odmieni Twoje codzienne zakupy. Odkryj Wolność Wyboru Wawel – czyli unikalne moduły sklepowe, dzięki którym bardzo łatwo i wygodnie możesz skomponować własną mieszankę słodyczy luzem. Mieszaj, dodawaj i wybieraj do woli! W szerokim, słodkim portfolio marki Wawel, każdy miłośnik słodkości znajdzie coś dla siebie.
#wrzućnaluz – Wawel zachęca do tworzenia autorskich kompozycji słodyczy
Już 14 września Wawel rusza z ogólnopolską akcją, w której co tydzień do wygrania będą atrakcyjne nagrody. Konkurs #wrzućnaluz promuje zakup produktów luzowych marki Wawel, które znaleźć można m.in. w unikalnych modułach sprzedażowych Wolność Wyboru. Umożliwiają one łatwe i wygodne komponowanie ulubionych mieszanek słodyczy luzem.
Słodki niezbędnik na lato od marki Wawel
Lato kojarzy nam się z samymi przyjemnościami. A jak słodkie przyjemności to tylko z marką Wawel. Nie ważne czy spędzamy czas aktywnie czy wylegujemy się na plaży z przyjaciółmi – każdy znajdzie dla siebie pyszne letnie smaki. Soczyste galaretki Fresh&Fruity, Krówka Mleczna, a może Tofflairs? Jesteś gotowy, aby w te wakacje pozytywnie się zaskoczyć?
Nowość od Wawelu – czekolada tylko z trzech składników
Im prościej, tym lepiej – ta zasada przyświecała twórcom nowej Czekolady Gorzkiej 74% cocoa z ziarnem z Kamerunu. W jej produkcji używa się wyłącznie trzech składników, a podstawowy z surowców – ziarno kakaowe – pochodzi tylko z regionalnych plantacji tego środkowoafrykańskiego kraju. Wszystko to sprawia, że w każdej tabliczce nowej czekolady znajdziemy niepowtarzalny, bogaty smak i aromat.
Badanie: Polacy chętnie sięgają po produkty wytwarzane ręcznie
Liczy się nie tylko smak, wygląd i cena – polscy konsumenci podejmując decyzję o wyborze produktów, zwracają również uwagę na sposób ich powstawania. 61% z nas deklaruje, że chętnie kupuje produkty wytwarzane ręcznie, ceniąc je za sprawdzone receptury i proces produkcji. Co ciekawe, ponad połowa ankietowanych gotowa jest zapłacić za takie produkty więcej – tak wynika z badania przeprowadzonego przez agencję SW Research na zlecenie firmy Wawel, producenta ręcznie robionych Karmelków nadziewanych.