Aktualności
Projekt „Dobre Składniki” marki Wawel doceniony w konkursie Sustainability FMCG Award
Pionierski projekt marki Wawel „Dobre Składniki” zdobył główną nagrodę w kategorii Transformacja Łańcucha Dostaw w konkursie Sustainability FMCG Award.
W Szkole Muzycznej I stopnia w Dobczycach odbył się inspirujący koncert – projekt współfinansowany przez markę Wawel i Fundację „Wawel z Rodziną”
15 października, w Auli Widowiskowej Regionalnego Centrum Oświatowo-Sportowego im. Burmistrza Marcina Pawlaka w Dobczycach odbył się koncert finałowy projektu: „Klasyka (nie) klasycznie – muzyczne inspiracje w przyszłość”. Projekt konkursu został w całości sfinansowany przez markę Wawel i Fundację „Wawel z Rodziną” w ramach akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie”.
Czekolady Premium Wawel to samo dobro – teraz potwierdza to certyfikat UTZ
Trudno odmówić sobie tego, co dobre. A takie są czekolady Premium Wawel. Potwierdza to pozyskany przez markę certyfikat UTZ, który oznacza, że kakao wykorzystane do produkcji słodkości pochodzi z odpowiedzialnych, zrównoważonych upraw. Wyrazisty smak i charakter czekolad Wawel Premium zachwycają każdego. Samo dobro!
Wawel Truck ponownie na największej polskiej imprezie dla YouTuberów – MeetUp® 2019 w Krakowie!
Wawel Truck – czyli słodka, interaktywna ciężarówka – ponownie pojawi się na MeetUp® 2019, kolejnej już edycji najpopularniejszej w kraju imprezy dla twórców i miłośników YouTube oraz aplikacji TikTok. Wydarzenie odbędzie się 31 sierpnia w krakowskiej Tauron Arenie. Zawitają tam najpopularniejsze gwiazdy Internetu oraz tysiące fanów. To wyjątkowa okazja do nawiązania nowych znajomości, zrobienia pamiątkowych zdjęć z ulubionymi twórcami sceny internetowej, dzielenia się inspiracjami oraz odkrycia Wawel Trucka – mobilnej strefy słodkości pełnej interaktywnych gier i aplikacji.
Kultowe słodycze marki Wawel wchodzą do kin Cinema City w całej Europie Środkowej
Firma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową umowę koncesyjną na sprzedaż produktów luzowych. Słodycze są już dostępne w modułowych ekspozytorach „Wolność Wyboru” specjalnie dopasowanych do potrzeb barów kinowych we wszystkich Cinema City w Polsce. Od września polskie produkty trafią również do kin na terenie Słowacji, Czech, Bułgarii, Rumunii oraz Węgier. Działania w kinach w całym regionie CEE koordynuje dział marketingu Wawel oraz New Age Media.