Aktualności

Aktualności Aktualności
20.03.2018

Dobre wypieki to Dobre Składniki – Wawel na święta Wielkanocne

W te Święta do stworzenia w kuchni czegoś wyjątkowego zainspirują nas Kakao Wawel i Czekolada Gorzka – w dwóch odsłonach: klasyczna Gorzka 70% cocoa i Qulinaria 70% cocoa, idealna do gotowania, pieczenia i przygotowywania polew do ciast. Wielkanoc z marką Wawel będzie naprawdę pyszna, a świąteczne wypieki z Dobrymi Składnikami na pewno się udadzą. Dodatkowo, sięgając po te produkty, możemy pomóc potrzebującym! Wszystkie objęte są programem społeczno-konsumenckim „Serce Rośnie”. Rejestrując się na www.sercerosnie.com.pl i wpisując kody z opakowań oznaczonych serduszkiem, możemy pomóc wybranym organizacjom charytatywnym. To drobny gest, a znaczy tak wiele!

Czytaj więcej
07.03.2018

Mieszanka Krakowska i Fresh & Fruity – w nowych funkcjonalnych opakowaniach

Teraz wiosennych okazji do słodkiego rozsmakowania się w kultowych słodyczach jest jeszcze więcej! Mieszanka Krakowska i nadziewane galaretki Fresh & Fruity zyskały zupełnie nowe, jeszcze szczelniejsze plastikowe pudełka. Już dziś można odkryć ich praktyczny i atrakcyjny design i przekonać się, że taka forma to idealny pomysł na prezent dla bliskich lub dla… samego siebie!

Czytaj więcej
01.03.2018

Redakcja M! – czyli najmniejsza redakcja świata w akcji!

Klasyczny, Kokosowy i Biały – uwielbiane przez Polaków M!chałki z Wawelu, to teraz po prostu M!, jeszcze smaczniejsze i pełne Dobrych Składników cukierki, w zupełnie nowej odsłonie. To także trzech dociekliwych redaktorów, którzy tworząc Redakcję M!, chcą przekazywać wyłącznie dobre wiadomości. Poznajcie ich!

Czytaj więcej
27.02.2018

Wawel wśród najsilniejszych marek w Polsce

Marka Wawel znalazła się na 18. miejscu w rankingu 100 najsilniejszych marek na polskim rynku w 2017 roku, przeprowadzonym przez dziennik Rzeczpospolita. Wawel jest również drugim najcenniejszym brandem w sektorze Słodyczy i lodów.

Czytaj więcej
26.02.2018

2 500 000 zł od marki Wawel na cele społeczne dzięki zaangażowaniu konsumentów

Dzięki zaangażowaniu konsumentów pierwszy etap akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” firmy Wawel zakończył się sukcesem. Udało się jeszcze przed planowanym terminem w wirtualny sposób nakleić aż 2,5 miliona serc, co oznacza, że Wawel przeznaczy 2 500 000 zł na cele społeczne. Wnioski? Polacy chcą pomagać. Teraz, w drugim etapie akcji, to również konsumenci będą decydować, jakiej wysokości kwoty trafią od Wawelu do poszczególnych organizacji charytatywnych.

Czytaj więcej