Aktualności

Aktualności Aktualności
28.11.2017

Milion drobnych gestów – Wawel inspiruje do czynienia dobra

Polacy są lepsi, niż im się wydaje – wynika z badań przeprowadzonych przez Kantar Millward Brown na zlecenie firmy Wawel. Bycie dobrym człowiekiem znalazło się na trzecim miejscu w rankingu wartości, warunkujących udane, szczęśliwe życie. Chcąc inspirować Polaków do dobrych uczynków, 16 października firma Wawel rozpoczęła drugą edycji swojej akcji społeczno-konsumenckiej pt. „Serce Rośnie”. Kupując słodycze marki, posiadające wyjątkową moc pomagania, każdy z nas może wspomóc jedną z pięciu wybranych organizacji charytatywnych biorących udział w programie.

Czytaj więcej
07.11.2017

Charakter nadaje życiu smak – nowa odsłona kampanii czekoladek Wawel

Każda z nich jest inna, każda kryje w sobie unikalne, oryginalne nadzienie, jednak jest coś, co je łączy – wyjątkowy i niezmienny od lat smak. Kultowe słodycze wszech czasów – czyli trio od marki Wawel to prawdziwe czekoladki z charakterem! Malaga kusi śmietankowym nadzieniem z kawałkami rodzynek i nutą rumu, Tiki Taki pobudzają zmysły połączeniem orzechowo-kokosowego kremu z wiórkami kokosowymi, a wyrazisty kakaowy smak Kasztanków z dodatkiem chrupiących wafelków rozpieszcza podniebienie. W ramach nowej kampanii czekoladek marki Wawel ruszył właśnie konkurs na „Historie z charakterem”. Nie czekaj, podziel się swoją historią lub opowiedz nam o bliskiej Ci kobiecie z charakterem i wygraj atrakcyjne nagrody!

Czytaj więcej
13.09.2017

Czujesz się dobrze, czynisz dobrze – Wawel z nową strategią komunikacji

Czołowy polski producent wyrobów cukierniczych wdraża nową strategię komunikacji. Najnowsze spoty galaretek Fresh & Fruity i Mieszanki Krakowskiej można już oglądać w głównych stacjach telewizyjnych, kolejne kampanie wkrótce.

Czytaj więcej