Produkty marki Wawel docenione w konkursie Perły Rynku FMCG 2019

Za nami finał plebiscytu Perły Rynku FMCG 2019, organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze. Marka Wawel po raz kolejny została nagrodzona w konkursie. We wtorek, 11 czerwca, w Hotelu Renaissance w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród dla nowości, które zwyciężyły w 13. edycji badania.

W tegorocznej edycji badania Perły Rynku FMCG 2019 wyróżnienie zdobyły 2 produkty marki Wawel. Srebrną Perłę FMCG 2019 (II miejsce w kategorii „Żelki i pianki”) zdobyła Linia Żelki jak SMOK, natomiast Brąz (III miejsce w kategorii „Słodkie przekąski”) zdobył cukierek Orzechowy Superkruchy.
Badanie „Perły Rynku” to ogólnopolski, niezależny plebiscyt branżowy, w którym detaliści wskazują najbardziej udane nowości spożywcze, kosmetyczne i chemii gospodarczej.

Zwycięzców w tegorocznej edycji wybrało łącznie 50 ekspertów – członków zarządów oraz managerów ds. zakupów firm handlowych. Po raz pierwszy w historii projektu do grona jurorów dołączyli także przedstawiciele sieci stacji paliw, które prowadzą sprzedaż detaliczną artykułów FMCG. Nowości, które w tym roku ubiegały się o statuetkę Perła Rynku FMCG były posegregowane w 26 kategoriach.