Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników intensywnych smaków. Do linii Żelki Travelki dołącza nowy wariant – Żelki Travelki Kwaśne smaki Orientu. To wyjątkowa propozycja dla konsumentów, którzy traktują słodycze nie tylko jako przekąskę, ale i smakowitą podróż, odważną, egzotyczną i pełną wrażeń.
Czytaj więcejWawel SA z dumą ogłasza kontynuację współpracy z sekcją kolarską WLKS Krakus, której po raz trzeci zostaje głównym sponsorem. Partnerstwo to od lat przyczynia się finansowo do dynamicznego rozwoju młodych zawodników.
Czytaj więcejMarka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade. To propozycja inspirowana klasyczną cytrusową lemoniadą, łącząca naturalne smaki grejpfruta, limonki, cytryny i pomarańczy z delikatną nutą mięty oraz kwaskową posypką.
Czytaj więcejWawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Czytaj więcejWawel rozpoczął letnią promocję karmelków Wawel, która potrwa od 12 maja do 30 września 2025 roku. W ramach akcji konsumenci, którzy zakupią cztery opakowania karmelków Wawel: Fistaszkowe, Kukułki, Raczki lub Miętowe w torebkach o gramaturze 105 g i zarejestrują dowód zakupu na stronie www.karmelki.pl, otrzymają atrakcyjne nagrody.
Czytaj więcej