Biuro
prasowe

Najnowsze
wiadomości

Mr. Tom – mocno orzechowy baton w ofercie Wawel

Mr. Tom to nowość w ofercie firmy Wawel. Wyróżnia się wysoką zawartością pełnych orzechów arachidowych – aż 62% – oblanych aromatycznym karmelem. To propozycja dla miłośników słodyczy o intensywnym smaku i wyrazistej strukturze. Produkt cechuje prosty skład i wysoka zawartość białka.

Czytaj więcej
19 lis 2020

Pokochaj bujanie w śmietankowych obłokach

Królewskie Mleczko z Wawelu, czyli puszyste okrągłe pianki, oblane wyśmienitą czekoladą, wzbogaciło się o nowy, królewski smak! Do produktu o smaku waniliowym dołącza Królewskie Mleczko Śmietankowe. A to oznacza jeszcze więcej lekkości i subtelnego aromatu. Chwila oderwania się od codzienności i beztroskiego bujania w obłokach jest teraz na wyciągnięcie ręki!

Czytaj więcej
16 lis 2020

Kolejna edycja świątecznej współpracy marki Wawel i Fundacji „Wawel z Rodziną” z Frisco.pl

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się coraz większymi krokami. To oznacza, że po raz kolejny rusza organizowana przez Wawel i Fundację “Wawel z Rodziną” ogólnopolska akcja “Zostań pomocnikiem Św. Mikołaja”. Już po raz drugi specjalnym partnerem akcji został sklep internetowy frisco.pl. Teraz, przy okazji zakupów ulubionych słodyczy marki Wawel można jednym kliknięciem myszy podarować uśmiech dzieciakom z domów dziecka z Warszawy i okolic.

Czytaj więcej
12 lis 2020

Oferta Zimowa marki Wawel – gwarancja wyjątkowo słodkich świątecznych chwil

Szukasz idealnych prezentowych inspiracji, które zaczarują Twoje święta? Chcesz podarować swoim bliskim coś naprawdę wyjątkowego? Poznaj unikalną Zimową Ofertę marki Wawel i poczuj magię świąt. Na liście sezonowych propozycji Wawelu znajdziesz znane i lubiane produkty w specjalnych świątecznych odsłonach oraz pyszne nowości, które sprawdzą się idealnie, jako słodki prezent dla najbliższych. Podaruj sobie i bliskim niezapomniany nastrój i spraw by święta były słodkie jak nigdy wcześniej.

Czytaj więcej
04 lis 2020

„Jedna to za mało” – Wawel rusza z konkursem wspierającym kategorię czekolad

19 października Wawel rusza z ogólnopolskim konkursem dla konsumentów pod hasłem „Jedna to za mało”, który wspiera całą kategorię czekolad. Aktywacja jest częścią jesiennej kampanii promującej czekolady i zachęca do zapoznania się z bogatym portfolio marki Wawel.

Czytaj więcej
19 paź 2020