Biuro
prasowe

Najnowsze
wiadomości

Odbyły się drugie warsztaty w ramach programu “Dobro od dziecka”

W sobotę 23 lutego odbyły się kolejne warsztaty skierowane do wychowawców świetlic środowiskowych w Krakowie w ramach programu Fundacji “Wawel z Rodziną” – “Dobro od dziecka.

Czytaj więcej
27 lut 2019

Wawel deklaruje zamiar wycofania jaj z chowu klatkowego

Firma Wawel deklaruje zamiar całościowego wycofania żółtka z jaj z chowu klatkowego i już rozpoczyna zmiany w tym kierunku. Już teraz 10% tego składnika stanowić będzie żółtko z jaj ściółkowych, a docelowo całość surowca ma pochodzić z chowu innego niż klatkowy już w 2025 roku.

Czytaj więcej
18 lut 2019

Wawel laureatem czwartego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa

Wśród laureatów czwartego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazła się marka Wawel. Nagrody za spoty reklamowe emitowane w 2018 przyznało Biuro Reklamy TVP.

Czytaj więcej
12 lut 2019

Wolność Wyboru – rusza nowa kampania marki Wawel

Wawel – niekwestionowany lider sprzedaży słodyczy na wagę – rusza z największą do tej pory kampanią reklamową w swojej historii, promując unikalne moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Kampania podkreśla, jak wygodnie i łatwo można skomponować ulubioną mieszankę słodyczy luzem, odpowiednią na każdą okazję.

Czytaj więcej
21 sty 2019

Ponad 1 133 000 złotych dla organizacji charytatywnych od marki Wawel w ramach akcji „Serce Rośnie”

Druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez markę Wawel dobiegła końca. Inicjatywa, w której każdy mógł pomóc kupując słodycze z serduszkiem, zaangażowała prawie 100 000 konsumentów. W ramach dwóch edycji programu konsumenckiego Wawel przeznaczył już na rzecz organizacji charytatywnych kwotę ponad 2,6 mln złotych.

Czytaj więcej
15 sty 2019