W sobotę 23 lutego odbyły się kolejne warsztaty skierowane do wychowawców świetlic środowiskowych w Krakowie w ramach programu Fundacji “Wawel z Rodziną” – “Dobro od dziecka.
Czytaj więcejFirma Wawel deklaruje zamiar całościowego wycofania żółtka z jaj z chowu klatkowego i już rozpoczyna zmiany w tym kierunku. Już teraz 10% tego składnika stanowić będzie żółtko z jaj ściółkowych, a docelowo całość surowca ma pochodzić z chowu innego niż klatkowy już w 2025 roku.
Czytaj więcejWśród laureatów czwartego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazła się marka Wawel. Nagrody za spoty reklamowe emitowane w 2018 przyznało Biuro Reklamy TVP.
Czytaj więcejWawel – niekwestionowany lider sprzedaży słodyczy na wagę – rusza z największą do tej pory kampanią reklamową w swojej historii, promując unikalne moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Kampania podkreśla, jak wygodnie i łatwo można skomponować ulubioną mieszankę słodyczy luzem, odpowiednią na każdą okazję.
Czytaj więcejDruga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez markę Wawel dobiegła końca. Inicjatywa, w której każdy mógł pomóc kupując słodycze z serduszkiem, zaangażowała prawie 100 000 konsumentów. W ramach dwóch edycji programu konsumenckiego Wawel przeznaczył już na rzecz organizacji charytatywnych kwotę ponad 2,6 mln złotych.
Czytaj więcej