Druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez markę Wawel dobiegła końca. Inicjatywa, w której każdy mógł pomóc kupując słodycze z serduszkiem, zaangażowała prawie 100 000 konsumentów. W ramach dwóch edycji programu konsumenckiego Wawel przeznaczył już na rzecz organizacji charytatywnych kwotę ponad 2,6 mln złotych.
Czytaj więcejW międzynarodowym konkursie Corporate Social Responsibility Awards 2018, organizowanym przez serwis PR Daily, marka Wawel zdobyła główną nagrodę w kategorii „Brand Activism” za swój pionierski projekt „Dobre Składniki”. Z kolei na wyróżnienie w kategorii „Corporate-Community or Nonprofit Partnership” zasłużyła akcja społeczno-konsumencka „Serce Rośnie”.
Czytaj więcej„Dobro od Dziecka” – pod takim hasłem 20 października odbyły się warsztaty dla wychowawców krakowskich świetlic środowiskowych zorganizowane przez Fundację „Wawel z Rodziną”. Podczas spotkania eksperci podzielili się z zaproszonymi gośćmi wiedzą, która pomoże im w codziennej pracy z wychowankami. Efekty tego działania posłużą do stworzenia innowacyjnego programu społecznego wspierającego świetlice środowiskowe w codziennej pracy z wychowankami.
Czytaj więcejSłodka interaktywna ciężarówka Wawel Truck pojawi się na szóstej edycji MeetUp® – czyli największym evencie branży YouTube w Polsce, który jest organizowany przez sieć partnerską GetHero. 1 września 2018 roku do Tauron Arena Kraków zawitają najpopularniejsi influencerzy i twórcy sceny internetowej oraz ich szerokie grono fanów. To niepowtarzalna okazja, by dzielić się inspiracjami, spotkać na żywo aż tak wielu twórców i oczywiście odkryć Wawel Trucka – mobilną strefę słodkości, ale przede wszystkim miejsce pełne interaktywnych gier i aplikacji.
Wawel Truck w tym sezonie odwiedził już kilkanaście polskich miast, towarzysząc między innymi trasie koncertowej RMF – Lato na Maxxxa. Mobilna strefa słodkości pełna interaktywnych gier i aplikacji to zaproszenie do magicznego świata marki. W Wawel Trucku każdy może spróbować swoich sił w animowanych grach zręcznościowych, dowiedzieć się więcej o dobrych składnikach w słodyczach marki Wawel, a na koniec skomponować swój miks ulubionych słodkości. To tylko część atrakcji, jakie czekają na odwiedzających tegoroczną edycję MeetUp® w Krakowie.
W ramach nowej kampanii marki Wawel i obecności Wawel Trucka na MeetUp®, rusza konkurs zorganizowany we współpracy z agencją GetHero promowany w kanałach Social Mediach: Facebook’u, YouTube i Instagramie. Do zabawy zaangażowani zostali znani i lubiani Influencerzy – Friz, WiP Bros i Szanella, a wygraną jest nie tylko wejście na MeetUp®, ale także możliwość spotkania z ulubionymi twórcami i wspólna zabawa w Wawel Trucku.
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na Instagram swojego ulubionego Influencera, dodać zdjęcie z odpowiednimi hasztagami, za pomocą których konkursowicze mogą zgłaszać swój udział: #drużynaSzanelli, #drużynaFriza lub #drużynaWiPBros i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Każdy z Youtuberów odpowiada innej drużynie związanej ze słodyczami marki Wawel. Na czele teamów staną: Szanella – reprezentująca drużynę karmelowych słodkości Tofflairs, Friz – który do zwycięstwa poprowadzi drużynę nowości od marki Wawel – Żelków jak SMOK i trio WiP Bros – z teamem promującym M!chałki – czyli pyszne i pełne Dobrych Składników cukierki. Autorzy najbardziej kreatywnych zgłoszeń zostaną zaproszeni do wspólnej zabawy podczas MeetUp®. Na kanałach Youtuberów zaangażowanych w konkurs można znaleźć także video promujące akcję.
Więcej o magicznym świecie Wawel Trucka, a także udziału w MeetUp®2018 na stronie:
https://www.wawel.com.pl/waweltruck,
Instagramie: https://www.instagram.com/wawel_slodycze/?hl=pl
i Facebooku: https://www.facebook.com/WawelSlodycze/.
Więcej informacji na temat MeetUp® 2018 w Krakowie, na oficjalnej stronie wydarzenia: https://apynews.pl/meetup
lub na Facebooku:
https://www.facebook.com/MeetUpPoland/ https://www.facebook.com/events/798434070347493/.
Czytaj więcej
Czy wiesz jak ponownie przywołać lato i zatrzymać je na znacznie dłużej? To idealny czas na coś przepysznie owocowego – a najlepiej na ulubione słodycze, którymi możesz się dzielić na co dzień i w specjalne okazje! Odkryj wyjątkową eksplozję szczęścia i owocowych smaków i baw się razem z Fresh & Fruity – przepysznymi, lekkimi galaretkami z oferty marki Wawel! Są naprawdę smakowite i świetnie sprawdzą się „on the go” – to najlepszy wybór na piknik, spacer albo wycieczkę – bo Fresh & Fruity może towarzyszyć Ci wszędzie, gdzie tylko chcesz! Wybierz Fresh & Fruity i ciesz się owocową przyjemnością już dziś!
Czytaj więcej