Marka Wawel została wyróżniona „Białym Listkiem CSR” tygodnika „Polityka”. Nagroda ta przyznawana jest organizacjom, które dbają o zrównoważony rozwój oraz zachowanie wysokich standardów odpowiedzialności społecznej.
Czytaj więcejW sobotę 2 czerwca po raz kolejny odbyła się Akademia Dziecięcych Rozmaitości organizowana przez E.Leclerc w Radomiu. Ostatnie przed wakacjami spotkanie było świetną okazją do wspólnego świętowania Dnia Dziecka. Impreza cieszyła się najwyższą frekwencją ze wszystkich organizowanych do tej pory. W imprezie po raz kolejny udział wzięła marka Wawel, która przygotowała dla najmłodszych gry i konkursy z nagrodami. Dzieci miały też możliwość posmakowania najnowszego produktu z portfolio marki – Żelków jak SMOK!
Czytaj więcejWawel już po raz drugi został partnerem akcji organizowanej w ramach Akademii Dziecięcych Rozmaitości organizowanej w E.Leclerc w Radomiu. Dzieci biorące udział w wydarzeniu, które odbyło się 12 maja, miały nie tylko okazję, by namalować portrety swoich mam, ale także skosztować nowego produktu z portfolio marki – pysznych Żelków jak SMOK, bez dodatku barwników, za to z naturalnymi aromatami i sokami owocowymi. Firma obdarowała także najmłodszych biletami do kina Helios.
Czytaj więcej18 maja z okazji Ogólnopolskiego Dnia Dobrych Uczynków, mieszkańcy Krakowa mieli możliwość przejażdżki wyjątkowym Tramwajem Pełnym Dobra! Akcja marki Wawel oraz krakowskiego MPK miała na celu pokazanie Krakowianom, jak ważne jest czynienie małych, dobrych uczynków na co dzień oraz promowała program społeczno-konsumencki marki – Serce Rośnie. W akcję aktywnie włączył się ambasador programu: Tomasz Schimscheiner z Fundacji Wawel z Rodziną oraz popularna krakowska blogerka – Basia Smoter.
Czytaj więcejJuż 10 maja wystartował konkurs Fundacji „Wawel z Rodziną”, w którym w ramach nagrody na rozdysponowanie czeka pula środków finansowych. Instytucje zajmujące się pracą z dziećmi mogą zdobyć dofinansowanie na realizację nowoczesnych projektów edukacyjnych. Wystarczy, że zgłoszą swój pomysł na to, jak w innowacyjny sposób rozwijać zainteresowania, pasje i talenty dzieci. Konkurs połączony jest z akcją marki Wawel „Serce Rośnie”. Dzięki udziałowi w akcji, pula środków finansowych wciąż wzrasta!
Czytaj więcej