Biuro
prasowe

Najnowsze
wiadomości

Wawel z Hermesem 25-lecia „Poradnika Handlowca”

Wawel kolejny raz został doceniony przez detalistów. Podczas XX Wiosennego Ogólnopolskiego Spotkania Czołowych Postaci Świata FMCG i HoReCa marka uhonorowała została statuetką Hermes 25-lecia „Poradnika Handlowca”. Wyróżnienie otrzymała za czekolady Wawel oraz kultowe czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki. Jubileuszowa Gala odbyła się 10 maja w Poznaniu.

Czytaj więcej
22 cze 2018

Wawel wyróżniony „Białym Listkiem CSR” POLITYKI

Marka Wawel została wyróżniona „Białym Listkiem CSR” tygodnika „Polityka”. Nagroda ta przyznawana jest organizacjom, które dbają o zrównoważony rozwój oraz zachowanie wysokich standardów odpowiedzialności społecznej.

Czytaj więcej
22 cze 2018

Wawel na Dzień Dziecka w Radomiu

W sobotę 2 czerwca po raz kolejny odbyła się Akademia Dziecięcych Rozmaitości organizowana przez E.Leclerc w Radomiu. Ostatnie przed wakacjami spotkanie było świetną okazją do wspólnego świętowania Dnia Dziecka. Impreza cieszyła się najwyższą frekwencją ze wszystkich organizowanych do tej pory. W imprezie po raz kolejny udział wzięła marka Wawel, która przygotowała dla najmłodszych gry i konkursy z nagrodami. Dzieci miały też możliwość posmakowania najnowszego produktu z portfolio marki – Żelków jak SMOK!

Czytaj więcej
13 cze 2018

Wawel po raz kolejny partnerem akcji Akademii Dziecięcych Rozmaitości w E.Leclerc

Wawel już po raz drugi został partnerem akcji organizowanej w ramach Akademii Dziecięcych Rozmaitości organizowanej w E.Leclerc w Radomiu. Dzieci biorące udział w wydarzeniu, które odbyło się 12 maja, miały nie tylko okazję, by namalować portrety swoich mam, ale także skosztować nowego produktu z portfolio marki – pysznych Żelków jak SMOK, bez dodatku barwników, za to z naturalnymi aromatami i sokami owocowymi. Firma obdarowała także najmłodszych biletami do kina Helios.

Czytaj więcej
28 maj 2018

Wawel inspiruje Krakowian do czynienia dobra!

18 maja z okazji Ogólnopolskiego Dnia Dobrych Uczynków, mieszkańcy Krakowa mieli możliwość przejażdżki wyjątkowym Tramwajem Pełnym Dobra! Akcja marki Wawel oraz krakowskiego MPK miała na celu pokazanie Krakowianom, jak ważne jest czynienie małych, dobrych uczynków na co dzień oraz promowała program społeczno-konsumencki marki – Serce Rośnie. W akcję aktywnie włączył się ambasador programu: Tomasz Schimscheiner z Fundacji Wawel z Rodziną oraz popularna krakowska blogerka – Basia Smoter.

Czytaj więcej
21 maj 2018