Serdecznie dziękujemy za spotkania i interesujące rozmowy, które odbyliśmy podczas ATD w ICE w Krakowie. Cieszymy się, że słodycze i gorąca czekolada w niecodzienny sposób podkreśliły wagę rozmów o zawodowej przyszłości i możliwościach rozwoju w Wawelu. Do zobaczenia podczas spotkań rekrutacyjnych w Zakładzie Produkcyjnym w Dobczycach 🙂
Czytaj więcejZapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska na Targach Pracy Absolvent Talent Days w ICE w Krakowie w dniu 20.03.2018. Przy gorącej czekoladzie i słodkich pysznościach porozmawiajmy o możliwościach rozwoju zawodowego w naszym ultranowoczesnym Zakładzie Produkcyjnym w Dobczycach k. Krakowa.
Czytaj więcejMarka Wawel znalazła się na 18. miejscu w rankingu 100 najsilniejszych marek na polskim rynku w 2017 roku, przeprowadzonym przez dziennik Rzeczpospolita. Wawel jest również drugim najcenniejszym brandem w sektorze Słodyczy i lodów.
Czytaj więcejDzięki zaangażowaniu konsumentów pierwszy etap akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” firmy Wawel zakończył się sukcesem. Udało się jeszcze przed planowanym terminem w wirtualny sposób nakleić aż 2,5 miliona serc, co oznacza, że Wawel przeznaczy 2 500 000 zł na cele społeczne. Wnioski? Polacy chcą pomagać. Teraz, w drugim etapie akcji, to również konsumenci będą decydować, jakiej wysokości kwoty trafią od Wawelu do poszczególnych organizacji charytatywnych.
Czytaj więcejW trakcie kilku akcji konsumenckich marka Wawel rozda klientom wybranych sieci handlowych i sklepów ponad 40 ton galaretek Fresh & Fruity. Pierwszy event był słodkim gestem wobec konsumentów przygotowanym z okazji święta zakochanych. Akcja miała na celu promocję programu społeczno-konsumenckiego marki pod hasłem Serce Rośnie. W przygotowaniu kolejne samplingi w marcu i kwietniu.
Czytaj więcej