W trakcie kilku akcji konsumenckich marka Wawel rozda klientom wybranych sieci handlowych i sklepów ponad 40 ton galaretek Fresh & Fruity. Pierwszy event był słodkim gestem wobec konsumentów przygotowanym z okazji święta zakochanych. Akcja miała na celu promocję programu społeczno-konsumenckiego marki pod hasłem Serce Rośnie. W przygotowaniu kolejne samplingi w marcu i kwietniu.
Czytaj więcejFirma badawcza Mintel wybrała 12 inspirujących nowości, które poprzez komunikację, jak i właściwości wpisują się w trendy panujące na globalnym rynku żywności i napojów w roku 2018. .
Czytaj więcejKażda kobieta może wyrazić siebie na wiele sposobów – są jednak cechy, które pozostają ponadczasowe – styl, elegancja, delikatność… Taka właśnie jest kultowa czekoladka Danusia marki Wawel. Teraz , do klasycznego czekoladowo-orzechowego smaku, dołączył zupełnie nowy – Gorzka Pomarańcza. Słynna czekoladka, niezmienna w smaku od 100 lat to prawdziwy klasyk z romantyczną historią w tle.
Czytaj więcejPortfolio marki Wawel zachwyca konsumentów nie tylko doskonałym smakiem, ale również ofertą, która idealnie sprawdzi się, jako prezent dla bliskiej osoby z okazji nadchodzących Walentynek.
Czytaj więcejTeraz portfolio batonów z oferty marki Wawel zachwyca konsumentów nie tylko doskonałym smakiem, ale również odświeżonym, nowoczesnym designem opakowań. Receptury wszystkich batonów – Milkizz, Nut Break, Choco, Toffi, Advocat i Krówkowy – udoskonalono w ramach projektu Dobre Składniki, dzięki czemu nie zawierają zbędnych dodatków. Warto podkreślić, że słodkości są objęte programem społecznym Serce Rośnie i mają niezwykłą moc pomagania!
Czytaj więcej