Święta Bożego Narodzenia coraz bliżej, dlatego już po raz czwarty ruszyła organizowana przez Fundację „Wawel z Rodziną” i Wawel ogólnopolska akcja „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja”, której partnerem jest sklep internetowy Frisco.pl. Dzięki niej każdy klient sklepu może przyczynić się do pomocy dzieciom z placówek opiekuńczo-wychowawczych.
Czytaj więcejTej jesieni marka Wawel prezentuje zupełnie nową odsłonę kolekcji czekolad Premium! Linia została rozszerzona o nowy, wyjątkowy smak – czekoladę Gorzką Premium 70% cocoa 100 g Karmel & Sól morska.
Pionowy układ oraz elegancka, subtelna grafika nawiązują do nowej identyfikacji wizualnej firmy Wawel, która przede wszystkim podkreśla królewską jakość produktów oraz ponad 120-letnią historię i kompetencje w produkcji czekolady.
Wawel zaprasza do ogólnopolskiej loterii słodyczy dostępnych na wagę. Do wygrania są nagrody dzienne i tygodniowe, a w wielkim finale aż 25 000 zł! Loteria potrwa do 31 października.
Czytaj więcejNowe logo to początek szerszych zmian w języku komunikacji, którym będzie posługiwał się Wawel. W przyjętej strategii producent słodyczy wraca do korzeni, stawiając na swoje najmocniejsze strony i skojarzenia z marką, jakimi są: czekoladowość, jakość i królewskość. Za wdrożenie zmian w komunikacji będzie odpowiadał nowy dyrektor marketingu, Dariusz Chwierut.
Czytaj więcejWenezuela, Ghana, a może Kamerun? 7 lipca – w Dniu Czekolady – wybierz się w kulinarną podróż z linią Czekolad Premium „Ziarna Świata” marki Wawel. Odkryj smak Czekolady Gorzkiej 74% z ziarnem z Ghany 100 g, Czekolady Gorzkiej 74% z ziarnem z Ghany z solą himalajską 100 g, Czekolady Gorzkiej 74% z ziarnem z Wenezueli 100 g oraz Czekolady Gorzkiej 74% z ziarnem z Kamerunu 100 g.
Czytaj więcej