Runmageddon Kids na Saharze ze słodyczami Wawelu
Runmageddon i Wawel podęli się kolejnego wspólnego, dobroczynnego wyzwania. Zaprosili dzieci z marokańskich szkół do pokonania formuły Kids znanej z polskich edycji ekstremalnego biegu z przeszkodami i przygotowali słodką niespodziankę od marki Wawel.
Planując Runmageddon Sahara organizator ekstremalnego wyzwania zaproponował marce Wawel wspólną organizację niecodziennej zabawy dla marokańskich dzieci. Przed wydarzeniem do lokalnych szkół trafiło zaproszenie do wzięcia udziału w Runmageddonie Kids. – Organizując akcję dla uczniów chcemy podziękować społeczności lokalnej za wsparcie i gościnę. Bez ich pomocy organizacja Runmageddonu byłaby znacząco utrudniona. Zależy nam też na tym, żeby każda edycja Runmageddonu realizowała dobroczynną misję i była swoistym przekazem, że warto pomagać – zarówno dla uczestników, jak i kibiców – mówi prezes Runmageddonu Jaro Bieniecki
Pierwszego dnia, tuż po zakończenia odcinka biegowego Tomasz Żak, trener cyklu ekstremalnych biegów z przeszkodami i ambasador marki Wawel w ramach Runmageddonu, wyruszył autobusem do okolicznych szkół, by osobiście zabrać małych śmiałków na miejsce Runmageddonu Kids. Uczniowie razem z Tomkiem ruszyli w kierunku malowniczej pustyni Erg Chebbi, gdzie czekała ich niesamowita przygoda. Okoliczne dzieci pełne ekscytacji mierzyły się z wyzwaniem Runmageddonu Kids. Do przebiegnięcia miały kilometrowy dystans z około 10 utrudnieniami. Z pomocą uczestników pokonywali zasieki, ścianki i doły, z radością docierając do mety. – To było niesamowite wrażenie. Zobaczyć to zaskoczenie i radość na ich twarzach. Pełne energii i zaciekawienia pokonywali przeszkody przy naszej pomocy – mówi Tomasz Żak. Kiedy wszyscy dzielnie dobiegli do mety, zostali zaproszeni do obozowiska na poczęstunek od marki Wawel. Dostali mnóstwo słodyczy, co wywołało w nich wielką radość.
Ta dobroczynna akcja na rzecz lokalnej społeczności, była kolejnym krokiem we współpracy Runmageddonu z marką Wawel. Partnerzy już po raz drugi podjęli się niecodziennego działania na rzecz dzieci. Pierwsza tego typu inicjatywa miała miejsce podczas Runmageddonu Kaukaz, kiedy to Tomasz Żak pokonując górskie trasy, zachęcał do wzięcia udziału w głosowaniu na fanpage’u marki Wawel. Celem akcji był wybór przez głosujących domów dziecka, do których trafią pakiety startowe na Runmageddon Kids oraz słodycze tej znanej polskiej marki. Charytatywne działania spotkały się z ciepłym przyjęciem dzieci oraz internautów, dzięki czemu zarówno pakiety jak i słodycze trafiły do wszystkich domów dziecka biorących udział akcji.