Wawel.
Good company.
Good products.
Good employees.

Production Sector

The heart of Wawel is two works located in Dobczyce. Due to highly qualified specialist personnel and high competence of employees, for years we enjoy the top working standards and friendly atmosphere.

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

APLIKUJ DO NAS JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:

  • masz wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane specjalizacje - mechatronik, automatyk, elektronik
  • znasz sterowniki PLC Siemens i układy automatyki przemysłowej
  • jesteś samodzielny, odpowiedzialny i dyspozycyjny
  • znasz język angielski - będzie to dodatkowym atutem

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • usuwanie, analiza przyczyn powstawania usterek urządzeń i instalacji automatyki w przypadku wystąpienia awarii, podejmowanie działań zapobiegawczych
  • wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów zgodnie z planem remontów i bieżącymi potrzebami, nadzór nad sprzętem AKP
  • zapewnienie ciągłości pracy linii produkcyjnych
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji automatyki, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur
  • czynne uczestnictwo w nowych projektach instalacji automatyki

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  • degustację pysznych słodyczy :)

APLIKUJ DO NAS JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:

  • masz wykształcenie średnie lub wyższe o profilu energetycznym
  • jesteś samodzielny w realizacji powierzonych zadań
  • znasz język angielski-  będzie to dodatkowym atutem

Twoimi dodatkowymi atutami będą:

  • uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1,2,3

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • obsługa, konserwacja, przeglądy i remonty urządzeń energetycznych/ kotłów wodnych i parowych, pomp, urządzeń klimatyzacyjnych, sprężarek powietrza, kolektorów słonecznych/ i związanych z nimi instalacji energetycznych
  • usuwanie usterek urządzeń i instalacji energetycznych w przypadku wystąpienia awarii
  • zapewnienie ciągłości dostarczania mediów energetycznych zasilających linie produkcyjne
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji energetycznych, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  • degustację pysznych słodyczy :)

APLIKUJ DO NAS JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:

  • masz wykształcenie średnie lub wyższe o profilu mechanicznym
  • jesteś samodzielny w realizacji powierzonych zadań
  • posiadasz doświadczenie zawodowe lub staż z zakresu mechaniki
  • znasz rysunek techniczny

Twoimi dodatkowymi atutami będą:

  • uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1,2
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych i nożycowych

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • obsługa, konserwacja, regulacja oraz remonty maszyn produkcyjnych
  • usuwanie awarii maszyn produkcyjnych
CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:
  • ciekawą pracę w ramach umowy zlecenie w nowoczesnym Zakładzie Produkcyjnym 
  • atrakcyjny pakiet benefitów

Aplikuj do nas, jeśli chcesz podjąć pracę w zgranym zespole i rozwijać się zawodowo.

Do Twoich zadań należeć będzie realizacja prac pomocniczych w procesie produkcji pysznych słodyczy z Wawelu.

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:
  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie produkcyjnym 
  • atrakcyjne wynagrodzenie (płaca podstawowa + premie)
  • dodatkowo płatne nadgodziny
  • atrakcyjne dodatki płacowe 
  • szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności zawodowe
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • przyjazną atmosferę
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)
APLIKUJ DO NAS JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:
  • chcesz się rozwijać zawodowo
  • posiadasz wykształcenie średnie techniczne (mechatronika, mechanika, informatyka)
  • mile widziane doświadczenie w pracy przy obsłudze maszyn produkcyjnych
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • obsługa najnowocześniejszych maszyn i urządzeń w procesie produkcji pysznych słodyczy
  • współpraca z Działem Technicznym w zakresie działań konserwacyjnych i remontowych
  • udział w rekomendowaniu usprawnień na stanowisku pracy

Sales Department

A key to development of our brand is top quality products and building long-term relations with our customers. For years, we have been succesfully active both in Poland and abroad.

Technology and R&D

Technological Department is one of foundations of Wawel. Due to cooperation with the Wawel Board of Experts, we successfully develop recipe compositions and promote solid knowledge about Good Ingredients.

Marketing

We build Wawel brand by communication with customers in mass media and directly in our shops. Basing on the values of the brand, we focus on its strong development by creative marketing activity.

Co zyskujesz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną,
    dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie
    możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Szukamy osoby, która posiada / wykazuje:

  • wykształcenie wyższe: profil ekonomiczny (marketing, zarządzanie, handel zagraniczny)
    lub społeczny (socjologia, psychologia)
  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (branża FMCG)
  • dobrą znajomość języka angielskiego umożliwiającą komunikację
  • prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych
  • praktyczną znajomość pakietu MS Office
  • dobrą organizację pracy własnej, umiejętność planowania i zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
  • kreatywność, inicjatywę, nieszablonowe podejście do realizowanych projektów
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
  • entuzjazm i uśmiech na twarzy :)

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • współpraca z Category Manager'em, realizacja projektów marketingowych w ramach powierzonych marek (subbrandów)
  • opracowywanie i wdrażanie planów marketingowych zorientowanych na rozwój podległych marek oraz analiza ich efektywności
  • inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
  • koordynacja prac związanych ze zmianami w portfelu produktów
  • analiza danych sprzedażowych i dystrybucyjnych
  • monitorowanie i analiza danych rynkowych i konsumenckich
  • udział w planowaniu i realizacja działań promocyjnych w obszarach: ATL, BTL, on-line, ambient, współpraca z agencjami i podwykonawcami
  • tworzenie materiałów niezbędnych do komunikacji marketingowej oraz wytycznych projektowych dla opakowań produktów
  • współpraca m.in. z osobami odpowiedzialnymi za technologię, zakupy, sprzedaż, digital marketing i PR
  • współpraca z drukarniami w zakresie akceptacji druku opakowań

Co zyskujesz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie
    o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne,
    kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia
    pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku
    i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie
    na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy
    do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której
    codziennie możesz zamówić obiad
    w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Szukamy osoby, która posiada / wykazuje:

  • wykształcenie wyższe: profil ekonomiczny (marketing, zarządzanie, handel zagraniczny) lub społeczny (socjologia, psychologia)
  • minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (branża FMCG)
  • dobrą znajomość języka angielskiego umożliwiającą komunikację
  • prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych
  • praktyczną znajomość pakietu MS Office
  • dobrą organizację pracy własnej, umiejętność planowania i zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
  • kreatywność, inicjatywę, nieszablonowe podejście do realizowanych projektów
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
  • entuzjazm i uśmiech na twarzy :)

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • efektywne zarządzanie portfelem produktów w ramach powierzonych marek (subbrandów)
  • opracowywanie i wdrażanie planów marketingowych zorientowanych na rozwój podległych kategorii produktów i marek oraz analiza ich efektywności
  • inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
  • koordynacja prac związanych ze zmianami w portfelu produktów
  • analiza danych sprzedażowych i dystrybucyjnych
  • monitorowanie i analiza danych rynkowych i konsumenckich
  • planowanie i realizacja działań promocyjnych w obszarach: ATL, BTL, on-line, ambient, współpraca z agencjami i podwykonawcami
  • tworzenie materiałów niezbędnych do komunikacji marketingowej oraz wytycznych projektowych dla opakowań produktów
  • współpraca m.in. z osobami odpowiedzialnymi za technologię, zakupy, sprzedaż, digital marketing i PR

Co zyskasz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość udziału w ciekawych projektach i poszerzenia doświadczeń
    zawodowych
  • pracę w otoczeniu najwyższej jakości, pysznych produktów
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne,
    kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne
    świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie
    wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne
    dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na
    atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy
    do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której
    codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej
    cenie, prosto do biura
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

Szukamy osoby, która:

  • posiada wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie i marketing, ekonomia, handel zagraniczny, pokrewne
  • posiada min. 2 lata doświadczenia w trade marketingu lub/i sprzedaży w branży FMCG
  • bardzo dobrze zna programy Excel, PowerPoint
  • posiada umiejętność analitycznego myślenia
  • potrafi wyznaczać cele i priorytety
  • potrafi współpracować
  • posiada prawo jazdy kat. B

Zadania:

  • planowanie kalendarza działań promocyjnych (sell in, sell out), dobór odpowiednich narzędzi trade marketingowych
  • realizacja działań trade marketingowych w wybranych kanałach sprzedaży – wdrażanie, monitorowanie, ewaluacja
  • koordynacja działań merchandisingowych i akcji promocyjnych
  • współpraca z Brand Managerami i Działem Sprzedaży w zakresie prowadzonych akcji marketingowych i trade marketingowych
  • tworzenie materiałów reklamowych wspomagających ekspozycję produktów oraz komunikację w miejscu sprzedaży
  • monitoring rynku pod kątem potrzeb klientów i działań konkurencji
  • tworzenie analiz efektywności, a także rekomendacji na podstawie badań i analiz rynku

Others

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym zakładzie 
  • szkolenia specjalistyczne
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonię dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku i paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK i ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • przyjazną atmosferę
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

APLIKUJ DO NAS JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:

  • posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, lub chcesz się rozwijać
    w tym kierunku
  • jesteś osobą sumienną i odpowiedzialną
  • masz uprawnienia do obsługi wózków widłowych

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • kompletacja towaru wg zamówień klientów
  • rozładunek i załadunek towaru w magazynach wysokiego składowania
  • bieżąca obsługa operacji magazynowych
  • dbałość o stany magazynowe, utrzymanie czystości i porządku

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę na zastępstwo (min. 1,5 roku) w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne,
    kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne
    świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie
    wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników
    i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie
    na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie
    możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie,
    prosto do biura
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:

  • posiada znajomość działania systemów ERP
  • może pochwalić się dobrą znajomością języka SQL i relacyjnych baz danych
  • myśli w sposób analityczny i chętnie rozwiązuje napotkane problemy
  • łatwo nawiązuje kontakty i lubi pracować w zespole
  • cechuje się samodzielnością i bardzo dobrą organizacją pracy własnej

DOŁĄCZ DO ZESPOŁU ODPOWIEDZIALNEGO ZA:

  • wsparcie użytkowników systemu ERP w firmie produkcyjnej (księgowość, zakupy, magazyny, produkcja, sprzedaż)
  • prace wdrożeniowe – analiza wymagań, konfiguracja, nadzór nad testami
  • przygotowanie raportów dla pracowników różnego szczebla (BI Publisher)
  • rozwiązywanie bieżących problemów techniczno-funkcjonalnych

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • kreatywną i pełną wyzwań pracę w zespole rynkowego lidera
  • profesjonalne narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
    (w tym samochód służbowy)
  • system szkoleń i profesjonalną ścieżkę rozwoju zawodowego powiązaną
    z osiąganymi wynikami (w tym możliwość doskonalenia języków obcych)
  • dodatkowy pakiet benefitów
  • udział w pionierskich projektach sprzedażowych w kraju
    i za granicą

SZUKAMY OSOBY, KTÓRA POSIADA:

  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu Kluczowych Klientów przez min 3 lata
  • umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych na poziomie Centrali Klientów Sieciowych
  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek związany z obszarem pracy
  • umiejętność poruszania się w środowisku komputerowym
  • prawo jazdy kat. B
  • dobra znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem

a przede wszystkim:

  • otwartość na wyzwania
  • orientację na rezultaty, zaangażowanie
  • entuzjazm i kreatywność
  • umiejętność poruszania się w międzynarodowym środowisku

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • bezpośrednia współpraca z Sieciami Sklepów w Kanale Nowoczesnym
  • negocjowanie umów i warunków handlowych
  • wdrażanie i koordynacja projektów marketingowych i trade marketingowych u obsługiwanych Klientów
  • opracowywanie planów promocyjnych i sprzedażowych
  • realizacja celów strategicznych i budowa pozytywnego wizerunku Firmy
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

Did not find offer for yourself, send us your CV and specify what are you good at:

Apply to the Wawel SA base.