Wawel.
Dobra firma.
Dobre produkty.
Dobrzy pracownicy.

Pion produkcji i Utrzymanie ruchu

Serce Firmy Wawel to dwa zakłady produkcyjne znajdujące się w Dobczycach. Dzięki wykwalifikowanej kadrze specjalistów i wysokim kompetencjom pracowników, od lat cieszymy się najwyższymi standardami pracy i przyjazną atmosferą.

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

APLIKUJ DO NAS JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:

  • masz wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane specjalizacje - mechatronik, automatyk, elektronik
  • znasz sterowniki PLC Siemens i układy automatyki przemysłowej
  • jesteś samodzielny, odpowiedzialny i dyspozycyjny
  • znasz język angielski - będzie to dodatkowym atutem

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • usuwanie, analiza przyczyn powstawania usterek urządzeń i instalacji automatyki w przypadku wystąpienia awarii, podejmowanie działań zapobiegawczych
  • wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów zgodnie z planem remontów i bieżącymi potrzebami, nadzór nad sprzętem AKP
  • zapewnienie ciągłości pracy linii produkcyjnych
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji automatyki, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur
  • czynne uczestnictwo w nowych projektach instalacji automatyki

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  • degustację pysznych słodyczy :)

APLIKUJ DO NAS JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:

  • masz wykształcenie średnie lub wyższe o profilu energetycznym
  • jesteś samodzielny w realizacji powierzonych zadań
  • znasz język angielski-  będzie to dodatkowym atutem

Twoimi dodatkowymi atutami będą:

  • uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1,2,3

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • obsługa, konserwacja, przeglądy i remonty urządzeń energetycznych/ kotłów wodnych i parowych, pomp, urządzeń klimatyzacyjnych, sprężarek powietrza, kolektorów słonecznych/ i związanych z nimi instalacji energetycznych
  • usuwanie usterek urządzeń i instalacji energetycznych w przypadku wystąpienia awarii
  • zapewnienie ciągłości dostarczania mediów energetycznych zasilających linie produkcyjne
  • analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji energetycznych, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  • degustację pysznych słodyczy :)

APLIKUJ DO NAS JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:

  • masz wykształcenie średnie lub wyższe o profilu mechanicznym
  • jesteś samodzielny w realizacji powierzonych zadań
  • posiadasz doświadczenie zawodowe lub staż z zakresu mechaniki
  • znasz rysunek techniczny

Twoimi dodatkowymi atutami będą:

  • uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1,2
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych i nożycowych

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • obsługa, konserwacja, regulacja oraz remonty maszyn produkcyjnych
  • usuwanie awarii maszyn produkcyjnych
CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:
  • ciekawą pracę w ramach umowy zlecenie w nowoczesnym Zakładzie Produkcyjnym 
  • atrakcyjny pakiet benefitów

Aplikuj do nas, jeśli chcesz podjąć pracę w zgranym zespole i rozwijać się zawodowo.

Do Twoich zadań należeć będzie realizacja prac pomocniczych w procesie produkcji pysznych słodyczy z Wawelu.

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:
  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie produkcyjnym 
  • atrakcyjne wynagrodzenie (płaca podstawowa + premie)
  • dodatkowo płatne nadgodziny
  • atrakcyjne dodatki płacowe 
  • szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności zawodowe
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • przyjazną atmosferę
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)
APLIKUJ DO NAS JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:
  • chcesz się rozwijać zawodowo
  • posiadasz wykształcenie średnie techniczne (mechatronika, mechanika, informatyka)
  • mile widziane doświadczenie w pracy przy obsłudze maszyn produkcyjnych
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • obsługa najnowocześniejszych maszyn i urządzeń w procesie produkcji pysznych słodyczy
  • współpraca z Działem Technicznym w zakresie działań konserwacyjnych i remontowych
  • udział w rekomendowaniu usprawnień na stanowisku pracy

Dział sprzedaży

Kluczem do rozwoju naszej marki są produkty najwyżej jakości oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami. Od lat z sukcesem działamy zarówno w Polsce, jak i na świecie.

Technologia i BiR

Dział Technologii to jeden z fundamentów Firmy Wawel. Dzięki współpracy z Radą Ekspertów Wawel, z sukcesem rozwijamy składy receptur i promujemy rzetelna wiedzę na temat Dobrych Składników.

Marketing

Markę Wawel budujemy poprzez komunikację z konsumentami w mediach oraz bezpośrednich punktach sprzedaży. Opierając się na wartościach marki, stawiamy na jej silny rozwój poprzez kreatywne działania marketingowe.

Co zyskujesz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną,
    dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie
    możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura 
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Szukamy osoby, która posiada / wykazuje:

  • wykształcenie wyższe: profil ekonomiczny (marketing, zarządzanie, handel zagraniczny)
    lub społeczny (socjologia, psychologia)
  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (branża FMCG)
  • dobrą znajomość języka angielskiego umożliwiającą komunikację
  • prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych
  • praktyczną znajomość pakietu MS Office
  • dobrą organizację pracy własnej, umiejętność planowania i zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
  • kreatywność, inicjatywę, nieszablonowe podejście do realizowanych projektów
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
  • entuzjazm i uśmiech na twarzy :)

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • współpraca z Category Manager'em, realizacja projektów marketingowych w ramach powierzonych marek (subbrandów)
  • opracowywanie i wdrażanie planów marketingowych zorientowanych na rozwój podległych marek oraz analiza ich efektywności
  • inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
  • koordynacja prac związanych ze zmianami w portfelu produktów
  • analiza danych sprzedażowych i dystrybucyjnych
  • monitorowanie i analiza danych rynkowych i konsumenckich
  • udział w planowaniu i realizacja działań promocyjnych w obszarach: ATL, BTL, on-line, ambient, współpraca z agencjami i podwykonawcami
  • tworzenie materiałów niezbędnych do komunikacji marketingowej oraz wytycznych projektowych dla opakowań produktów
  • współpraca m.in. z osobami odpowiedzialnymi za technologię, zakupy, sprzedaż, digital marketing i PR
  • współpraca z drukarniami w zakresie akceptacji druku opakowań

Co zyskujesz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie
    o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne,
    kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia
    pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku
    i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie
    na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy
    do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której
    codziennie możesz zamówić obiad
    w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

Szukamy osoby, która posiada / wykazuje:

  • wykształcenie wyższe: profil ekonomiczny (marketing, zarządzanie, handel zagraniczny) lub społeczny (socjologia, psychologia)
  • minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (branża FMCG)
  • dobrą znajomość języka angielskiego umożliwiającą komunikację
  • prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych
  • praktyczną znajomość pakietu MS Office
  • dobrą organizację pracy własnej, umiejętność planowania i zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
  • kreatywność, inicjatywę, nieszablonowe podejście do realizowanych projektów
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
  • entuzjazm i uśmiech na twarzy :)

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • efektywne zarządzanie portfelem produktów w ramach powierzonych marek (subbrandów)
  • opracowywanie i wdrażanie planów marketingowych zorientowanych na rozwój podległych kategorii produktów i marek oraz analiza ich efektywności
  • inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
  • koordynacja prac związanych ze zmianami w portfelu produktów
  • analiza danych sprzedażowych i dystrybucyjnych
  • monitorowanie i analiza danych rynkowych i konsumenckich
  • planowanie i realizacja działań promocyjnych w obszarach: ATL, BTL, on-line, ambient, współpraca z agencjami i podwykonawcami
  • tworzenie materiałów niezbędnych do komunikacji marketingowej oraz wytycznych projektowych dla opakowań produktów
  • współpraca m.in. z osobami odpowiedzialnymi za technologię, zakupy, sprzedaż, digital marketing i PR

Co zyskasz współpracując z nami:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość udziału w ciekawych projektach i poszerzenia doświadczeń
    zawodowych
  • pracę w otoczeniu najwyższej jakości, pysznych produktów
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne,
    kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne
    świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie
    wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne
    dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na
    atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy
    do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której
    codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej
    cenie, prosto do biura
  • pyszną kawę i słodycze – codziennie :)

Szukamy osoby, która:

  • posiada wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie i marketing, ekonomia, handel zagraniczny, pokrewne
  • posiada min. 2 lata doświadczenia w trade marketingu lub/i sprzedaży w branży FMCG
  • bardzo dobrze zna programy Excel, PowerPoint
  • posiada umiejętność analitycznego myślenia
  • potrafi wyznaczać cele i priorytety
  • potrafi współpracować
  • posiada prawo jazdy kat. B

Zadania:

  • planowanie kalendarza działań promocyjnych (sell in, sell out), dobór odpowiednich narzędzi trade marketingowych
  • realizacja działań trade marketingowych w wybranych kanałach sprzedaży – wdrażanie, monitorowanie, ewaluacja
  • koordynacja działań merchandisingowych i akcji promocyjnych
  • współpraca z Brand Managerami i Działem Sprzedaży w zakresie prowadzonych akcji marketingowych i trade marketingowych
  • tworzenie materiałów reklamowych wspomagających ekspozycję produktów oraz komunikację w miejscu sprzedaży
  • monitoring rynku pod kątem potrzeb klientów i działań konkurencji
  • tworzenie analiz efektywności, a także rekomendacji na podstawie badań i analiz rynku

Pozostałe działy

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w nowoczesnym zakładzie 
  • szkolenia specjalistyczne
  • pakiet benefitów: karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonię dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku i paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK i ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
  • współfinansowany dojazd do pracy
  • przyjazną atmosferę
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

APLIKUJ DO NAS JEŚLI CENISZ SOBIE PRACĘ W ZGRANYM ZESPOLE, A PONADTO:

  • posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, lub chcesz się rozwijać
    w tym kierunku
  • jesteś osobą sumienną i odpowiedzialną
  • masz uprawnienia do obsługi wózków widłowych

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • kompletacja towaru wg zamówień klientów
  • rozładunek i załadunek towaru w magazynach wysokiego składowania
  • bieżąca obsługa operacji magazynowych
  • dbałość o stany magazynowe, utrzymanie czystości i porządku

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę na zastępstwo (min. 1,5 roku) w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne,
    kursy języka angielskiego
  • pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne
    świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie
    wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników
    i ich dzieci
  • możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie
    na atrakcyjnych warunkach
  • system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
  • dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie
    możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie,
    prosto do biura
  • możliwość degustacji pysznych słodyczy :)

SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:

  • posiada znajomość działania systemów ERP
  • może pochwalić się dobrą znajomością języka SQL i relacyjnych baz danych
  • myśli w sposób analityczny i chętnie rozwiązuje napotkane problemy
  • łatwo nawiązuje kontakty i lubi pracować w zespole
  • cechuje się samodzielnością i bardzo dobrą organizacją pracy własnej

DOŁĄCZ DO ZESPOŁU ODPOWIEDZIALNEGO ZA:

  • wsparcie użytkowników systemu ERP w firmie produkcyjnej (księgowość, zakupy, magazyny, produkcja, sprzedaż)
  • prace wdrożeniowe – analiza wymagań, konfiguracja, nadzór nad testami
  • przygotowanie raportów dla pracowników różnego szczebla (BI Publisher)
  • rozwiązywanie bieżących problemów techniczno-funkcjonalnych

CO ZYSKASZ WSPÓŁPRACUJĄC Z NAMI:

  • kreatywną i pełną wyzwań pracę w zespole rynkowego lidera
  • profesjonalne narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
    (w tym samochód służbowy)
  • system szkoleń i profesjonalną ścieżkę rozwoju zawodowego powiązaną
    z osiąganymi wynikami (w tym możliwość doskonalenia języków obcych)
  • dodatkowy pakiet benefitów
  • udział w pionierskich projektach sprzedażowych w kraju
    i za granicą

SZUKAMY OSOBY, KTÓRA POSIADA:

  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu Kluczowych Klientów przez min 3 lata
  • umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych na poziomie Centrali Klientów Sieciowych
  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek związany z obszarem pracy
  • umiejętność poruszania się w środowisku komputerowym
  • prawo jazdy kat. B
  • dobra znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem

a przede wszystkim:

  • otwartość na wyzwania
  • orientację na rezultaty, zaangażowanie
  • entuzjazm i kreatywność
  • umiejętność poruszania się w międzynarodowym środowisku

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • bezpośrednia współpraca z Sieciami Sklepów w Kanale Nowoczesnym
  • negocjowanie umów i warunków handlowych
  • wdrażanie i koordynacja projektów marketingowych i trade marketingowych u obsługiwanych Klientów
  • opracowywanie planów promocyjnych i sprzedażowych
  • realizacja celów strategicznych i budowa pozytywnego wizerunku Firmy
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy

Nie znalazłeś oferty dla siebie wyślij nam swoje CV i napisz w czym jesteś dobry:

Aplikacja do Bazy Wawel SA.