Wejdź z nami
na wyższy level!
Level Wawel


Pion produkcji i Utrzymanie ruchu
Serce Firmy Wawel to dwa zakłady produkcyjne znajdujące się w Dobczycach. Dzięki wykwalifikowanej kadrze specjalistów i wysokim kompetencjom pracowników, od lat cieszymy się najwyższymi standardami pracy i przyjazną atmosferą.
To oferujemy:
- ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
- możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
- pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
- możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
- system carpooling ułatwiający wspólne dojazdy do pracy
- codziennie świeżą kanapkę
- dostęp do platformy lunchingowej, dzięki której codziennie możesz zamówić obiad w atrakcyjnej cenie, prosto do biura
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne z zakresu instalacji wentylacji i klimatyzacji
- znajomość obsługi komputera/MS Office, AutoCad,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- prawo jazdy kat. B,
Mile widziane:
- świadectwo kwalifikacji grupy II i III w zakresie „E”
- świadectwo kwalifikacji grupy II i III w zakresie „D”
- kilkuletnie doświadczenie zawodowe
Twój zakres obowiązków:
- prowadzenie projektów inwestycyjnych i eksploatacyjno - remontowych z zakresu:
- instalacji wentylacji i klimatyzacji,
- instalacji chłodniczych,
- maszyn i urządzeń energetycznych,
- przygotowywanie zapytań ofertowych i prowadzenie negocjacji z firmami wykonawczymi,
- zapewnienie prawidłowej realizacji projektów inwestycyjnych i eksploatacyjno – remontowych,
- kontrola, raportowanie zaawansowania i odbiór prowadzonych projektów,
- rozliczanie prac inwestycyjnych i eksploatacyjno-remontowych,
- nadzór nad dokumentacją techniczną.
Oferujemy:
- ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
- możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
- atrakcyjne dodatki płacowe
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
- możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
- współfinansowany dojazd do pracy na wybranych trasach
- przyjazną atmosferę
- możliwość degustacji pysznych słodyczy :)
Nasze wymagania:
- posiadasz wykształcenie zawodowe lub średnie o profilu mechanicznym (mechanik, mechatronik)
- cechuje cię samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- masz znajomość rysunku technicznego
- jesteś gotowy do pracy w systemie III zmianowym (6:00, 14:00, 22:00)
Mile widziane:
- doświadczenie zawodowe lub staż z zakresu mechaniki
- uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1, 2
- uprawnienia do obsługi wózków widłowych i nożycowych
- umiejętność obsługi obrabiarek konwencjonalnych (tokarka, frezarka)
- znajomość języka angielskiego
Twoje obowiązki:
- obsługa, konserwacja, regulacja oraz remonty maszyn produkcyjnych
- usuwanie awarii maszyn produkcyjnych
Oferujemy:
- ciekawą i stabilną pracę na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
- możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
- atrakcyjne dodatki płacowe
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
- możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
- współfinansowany dojazd do pracy na wybranych trasach
- przyjazną atmosferę
- możliwość degustacji pysznych słodyczy :)
Nasze wymagania:
- posiadasz wykształcenie zawodowe lub średnie o profilu technicznym
- cechuje cię samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- jesteś gotowy do pracy w systemie III zmianowym (6:00, 14:00, 22:00)
Mile widziane:
- doświadczenie zawodowe lub staż z zakresu branży energetycznej
- uprawnienia energetyczne w zakresie eksploatacji: grupa 1, 2, 3
- znajomość języka angielskiego
Twoje obowiązki:
- obsługa, konserwacja, przeglądy i remonty urządzeń energetycznych (kotłów wodnych i parowych, pomp, urządzeń klimatyzacyjnych, sprężarek powietrza, kolektorów słonecznych) i związanych z nimi instalacji energetycznych
- usuwanie usterek urządzeń i instalacji energetycznych w przypadku wystąpienia awarii
- zapewnienie ciągłości dostarczania mediów energetycznych zasilających linie produkcyjne
- analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji energetycznych, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur
Oferujemy:
- ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
- możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne
- pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
- możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
- współfinansowany dojazd do i z pracy na wybranych trasach
- możliwość degustacji pysznych słodyczy :)
Nasze wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane specjalizacje - mechatronik, automatyk, elektronik
- znajomość sterowników PLC Siemens i układów automatyki przemysłowej
- samodzielność i odpowiedzialność
- gotowość do pracy w systemie III zmianowym: 6:00, 14:00, 22:00
- język angielski - będzie to dodatkowy atut
Twoje obowiązki:
- usuwanie, analiza przyczyn powstawania usterek urządzeń i instalacji automatyki w przypadku wystąpienia awarii, podejmowanie działań zapobiegawczych
- wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów zgodnie z planem remontów i bieżącymi potrzebami, nadzór nad sprzętem AKP
- zapewnienie ciągłości pracy linii produkcyjnych
- analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji automatyki, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur
- czynne uczestnictwo w nowych projektach instalacji automatyki
Oferujemy:
- ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
- możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
- pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
- możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
- współfinansowany dojazd do i z pracy na wybranych trasach
- codziennie świeża kanapka
- degustację pysznych słodyczy :)
Nasze wymagania:
- masz wykształcenie zawodowe, średnie lub wyższe o profilu elektrycznym
- masz doświadczenie min 1-2 lata na pokrewnym stanowisku
- posiadasz ogólną wiedzę z zakresu elektryki i budowy maszyn
- szybko i efektywnie rozwiązujesz problemy
- jesteś gotowy do pracy w systemie III zmianowym: 6:00, 14:00, 22:000
- masz uprawnienia SEP do minimum 1kV (mile widziane)
- znasz język angielski - będzie to dodatkowym atutem
Twoje obowiązki:
- usuwanie usterek urządzeń i instalacji elektrycznych w przypadku wystąpienia awarii
- wykonywanie przeglądów, konserwacji i remontów zgodnie z planem remontów i bieżącymi potrzebami
- zapewnienie ciągłości dostarczania energii elektrycznej zasilającej linie produkcyjne
- analiza dokumentacji maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych, instrukcji obsługi maszyn i obowiązujących procedur
- proponowanie udoskonaleń i działań zmierzających do poprawy jakości i ciągłości produkcji
- współpraca z innymi działami
Oferujemy:
- stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę w nowoczesnym Zakładzie Produkcyjnym w Dobczycach
- atrakcyjne wynagrodzenie: 5400 brutto oraz dodatki płacowe: premia frekwencyjna, dodatek za III zmianę i godziny nadliczbowe
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, dofinansowanie wypoczynku dla Ciebie i Twoich dzieci, paczki świąteczne ze słodyczami, codziennie świeże kanapki, liczne konkursy dla pracowników i ich rodzin z atrakcyjnymi nagrodami
- współfinansowany dojazd do pracy na wybranych trasach, z okolicznych miejscowości
- możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
- szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności zawodowe
- przyjazną atmosferę i gruntowne wdrożenie do pracy
- możliwość degustacji pysznych słodyczy :)
Nasze wymagania:
- posiadasz wykształcenie min. zawodowe, preferowany profil spożywczy lub techniczny
- masz doświadczenie w pracy na produkcji
- posiadasz badania do celów sanitarno–epidemiologicznych
- możesz pracować w systemie III zmianowym (6:00, 14:00, 22:00, 8h dziennie, pn – pt, sporadycznie w weekendy)
- potrafisz pracować w zespole i masz chęć do nauki obsługi maszyn i urządzeń
Twoje obowiązki:
- obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych zgodnie z instrukcjami
- namiarowanie surowców zgodnie z wytycznymi
- kontrola jakości produktów oraz reagowanie na niezgodności
- dbanie o prawidłowy przebieg procesu
Dział sprzedaży
Kluczem do rozwoju naszej marki są produkty najwyżej jakości oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami. Od lat z sukcesem działamy zarówno w Polsce, jak i na świecie.
To oferujemy
- Ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość współpracy z klientami z całego świata oraz rozwoju kompetencji językowych
- Możliwość zdobycia doświadczenia międzynarodowego w praktyce
- Możliwość rozwoju w sprzedaży na rynkach zagranicznych
- Faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty, usprawnienie w obszarze działu
- Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne oraz doskonalenie znajomości języków
- Pracę w zgranym zespole
Nasze wymagania
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B1/B2)
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: stosunki międzynarodowe, ekonomia, gospodarka międzynarodowa) lub w trakcie studiów zaocznych (ostatni rok).
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Zdolności analityczne i umiejętność szybkiego uczenia się
- Dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Odpowiedzialność
- Praca w trybie stacjonarnym, wymagana obecność 5 dni w tygodniu w biurze w Dobczycach (pow. myślenicki)
Mile widziane
- Znajomość dodatkowego języka obcego
Twój zakres obowiązków
- Wsparcie Działu w bieżących zadaniach w zakresie obsługi klienta zagranicznego
- Wprowadzenie zamówień do systemu
- Pomoc w przygotowywaniu dokumentów handlowych i transportowych
- Uzupełnianie danych logistycznych
- Kontakt z firmami transportowymi w zakresie wyceny i organizacji transportu
- Przygotowywanie oraz organizacja wysyłek nowości Wawel do klientów zagranicznych
- Współpraca z innymi działami Firmy umożliwiająca sprawne wykonanie powierzonych zadań
- Pomoc w przygotowywaniu się do targów zagranicznych
To oferujemy
- ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty;
- możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego;
- pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci;
- możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach;
- codziennie świeża kanapka.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych (min. III rok); preferowane kierunki marketing, ekonomia, zarządzanie projektami, towaroznawstwo
- komunikatywność;
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne, dokładność, terminowość;
- umiejętność tworzenia prezentacji w Power Point, podstawowa znajomość Excel;
- otwartość na naukę.
Twój zakres obowiązków
- monitoring stanów magazynowych materiałów POS;
- zapewnianie zespołowi sprzedaży niezbędnych narzędzi i materiałów POS;
- współudział w kreowaniu narzędzi zmierzających do osiągnięcia celów sprzedażowych i dystrybucyjnych;
- przygotowywanie prezentacji, materiałów graficznych z komunikacją aktywności sprzedażowych, promocyjnych;
- monitoring rynku pod kątem zachowań klientów, aktywności konkurencji, mechanizmów promocyjnych.
To oferujemy
- kreatywną i pełną wyzwań pracę w zespole rynkowego lidera
- narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań (w tym samochód służbowy)
- system szkoleń i profesjonalną ścieżkę rozwoju zawodowego powiązaną z osiąganymi wynikami (w tym możliwość doskonalenia języków obcych)
- dodatkowy pakiet benefitów
- udział w pionierskich projektach sprzedażowych w kraju i za granicą
Nasze wymagania
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu Kluczowych Klientów przez min 2 lata
- umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych na poziomie Centrali Klientów Sieciowych
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek związany z obszarem pracy
- umiejętność poruszania się w środowisku komputerowym
- prawo jazdy kat. B
- otwartość na wyzwania
- orientację na rezultaty, zaangażowanie
- entuzjazm i kreatywność
- umiejętność poruszania się w międzynarodowym środowisku
Mile widziane
- dobra znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego
Twój zakres obowiązków
- bezpośrednia współpraca z Sieciami Sklepów w Kanale Nowoczesnym
- negocjowanie umów i warunków handlowych
- wdrażanie i koordynacja projektów marketingowych i trade marketingowych u obsługiwanych Klientów
- opracowywanie planów promocyjnych i sprzedażowych
- realizacja celów strategicznych i budowa pozytywnego wizerunku Firmy
- raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy
Technologia i BiR
Dział Technologii to jeden z fundamentów Firmy Wawel. Dzięki współpracy z Radą Ekspertów Wawel, z sukcesem rozwijamy składy receptur i promujemy rzetelna wiedzę na temat Dobrych Składników.
To oferujemy
- ciekawą pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
- pakiet benefitów m.in. kartę MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, opiekę medyczną, dofinansowanie wypoczynku i kolonii oraz paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
- możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe: chemia, technologia żywności, towaroznawstwo lub średnie: chemik
- doświadczenie praktyczne w laboratorium chemicznym
- znajomość technik poboru prób do badań fizykochemicznych, oznaczania zawartości : suchej masy, cukrów, tłuszczy, białka, lepkości, kwasowości, rozdrobnienia, mykotoksyn, alergenów
- znajomość zasad funkcjonowania systemu HACCP
- dobra znajomość języka angielskiego
- biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel
- duża gotowość do uczenia się
- badania do celów sanitarno-epidemiologicznych
- gotowość do pracy na dwie zmiany (6:00 - 14:00 i 14:00 - 22:00)
Mile widziane
- znajomość standardów IFS, BRC
Twój zakres obowiązków
- pobór prób do kontroli i badań
- przeprowadzanie badań organoleptycznych i fizykochemicznych
- prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej
- nadzór nad sprzętem kontrolno- pomiarowym, kalibracja aparatury pomiarowej
- ewidencja odczynników chemicznych
- kontrola procesów na zgodność z wymaganiami systemu HACCP
- weryfikacja higieny produkcji
Marketing
Markę Wawel budujemy poprzez komunikację z konsumentami w mediach oraz bezpośrednich punktach sprzedaży. Opierając się na wartościach marki, stawiamy na jej silny rozwój poprzez kreatywne działania marketingowe.